Учень бачить на екрані кілька предметів, що відрізняються в залежності від конкретного етапу. Їхня кількість також змінюється на кожному рівні вправи. Під зображенням цих обʼєктів є кілька графіків, що передають їх кількість. Задача дитини полягає у тому, щоб, по-перше, перелічити всі обʼєкти на верхній частині екрана, а по-друге, вибрати з графіків той, який правильно передає цю кількість. Особливість вправи в тому, що для дитини формат графіку є чимось досить новим та незвичним. Кількість передається в ньому не цифрами і не словами, а символічними позначками. Кожна позначка знаходиться навпроти зображення того чи іншого предмету. Таким чином, досліджуючи структуру графіка, дитина розвиває своє асоціативне мислення та вчиться робити логічні висновки стосовно кількості предметів у цьому графіку. Ця вправа корисна також і для розвитку у дитини вміння зосереджувати увагу на тому чи іншому зображенні. Коли дитина робить свій вибір, то незалежно від того, чи правильний графік обрав учень, завдання продовжується, і на екрані зʼявляються і нові предмети, і інші графіки.
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.
Учень/учениця: розбиває групу об’єктів навколишнього світу на підгрупи за спільною ознакою.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після: об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.