Учень бачить на екрані кілька предметів. Кожен виконаний у вигляді яскравого малюнку у стилі дитячої книжки. Серед цих предметів є найбільший, що може бути ємкістю, приміщенням або іншим обʼєктом, який може містити щось всередині. Всі інші предмети менші за розміром. Деякі з них знаходяться всередині першого, інші – ззовні, поза його межами. У ході виконання завдання дитина має за допомогою мишки вибрати або ті предмети, що знаходяться всередині, або ж ті, що містяться ззовні – залежно від конкретного завдання цього етапу. Коли учень робить свій вибір (при цьому неважливо, правильний цей вибір чи ні), то переходить до наступного етапу, на якому на екрані зʼявляються вже зовсім інші предмети, хоча загальна концепція завдання залишається такою ж. Кожен набір предметів має спільну тематику, наприклад, звірі під наметом цирку. Таким чином дитині цікавіше виконувати цю вправу і разом з тим вона має докладати більше зусиль на безпосередньо концентрацію на критерії вибору обʼєктів. Ця вправа розвиває вміння учня орієнтуватися у просторі. Вона також важлива для розвитку уваги та вміння зосереджуватися.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).