Геометричні фігури можна умовно розділити на двовимірні та обʼємні. Двовимірні фігури – це ті, що зображуються на площині, маючи тільки ширину і довжину. Але також можна зобразити і обʼємну, тобто тривимірну фігуру, яка, подібно обʼєктам оточуючої дійсності, має також додатковий вимір сприйняття – глибину. Зображення тривимірних обʼєктів на екрані або й на аркуші паперу має особливість, що полягає у неможливості передачі обʼєму на площині. Таким чином, щоб зобразити тривимірний предмет, треба вказати на наявність у нього невидимої сторони. У ході виконання цієї вправи учень вчиться відрізняти обʼємні фігури від пласких. На екрані показано групу геометричних фігур. Серед них є одна обʼємна, яку і має знайти дитина за вже вказаною вище прикметою. Незалежно від того, чи правильну відповідь дає дитина на це питання, вона все рівно переходить до наступного етапу вправи, на якому на моніторі показано вже інший набір фігур, але і у ньому є одна тривимірна. Це завдання розвиває математичне мислення, аналітичні здібності і вчить будь-де знаходити обʼємні фігури серед двовимірних.
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.
Учень/учениця: розпізнає і описує двовимірні фігури (наприклад двовимірний літак) та просторові фігури (куб, куля).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: розбиває групу об’єктів навколишнього світу на підгрупи за спільною ознакою.
Учень/учениця: розрізняє геометричні фігури – куб, кулю, піраміду, конус, циліндр.