У ході виконання цього завдання дитина має не тільки співвіднести дані, що містяться в графіку, а й самостійно доповнити їх. На екрані зображено кілька видів предметів, кожного – у кількості від одного до десяти. Вони розміщені у довільному, хаотичному порядку. Під цими малюнками є графік, який структурує інформацію про кількість предметів кожної групи. Задача дитини: перелічити всі обʼєкти у верхній половині екрану, після чого співвіднести цю кількість з тими даними, що містяться у графіку. Якщо учень побачить, що у одній із строк таблиці бракує елементів, він має самостійно доповнити число зображених там обʼєктів так, аби воно співпадало з числом цих самих предметів зверху. Таким чином учень вчиться будувати або принаймні доповнювати вже готові табличні графіки, роблячи інформацію, що вони містять про кількість предметів, достовірною. Ця вправа дуже важлива для розвитку математичного мислення дитини, покращення сприйняття графіків та вміння працювати з ними на практичному рівні.
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.
Учень/учениця: розбиває групу об’єктів навколишнього світу на підгрупи за спільною ознакою.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу: за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) та ін.; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після: об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.