Розміри предметів можуть бути оцінені за різними критеріями. Наприклад, за довжиною, або шириною. Але це завдання робить акцент на висоті. На екрані учень бачить два предмети. Вони можуть бути подібними між собою, або відрізнятися за всіма ознаками, але єдиний критерій вибору у ході виконання цієї вправи – це тільки висота. Учень має вибрати, який з двох предметів вищий, або ж нижчий – в залежності від етапу вправи. Зробивши свій вибір, дитина переходить до наступного рівня, де на екрані зʼявиться вже інше зображення двох нових обʼєктів. При цьому учень продовжує працювати над вправою незалежно від того, чи правильну відповідь він дав на минулому етапі, адже навіть у випадку помилки на екрані просто зʼявиться правильний варіант, і дитина, зрозумівши свою помилку, зможе продовжувати. Це завдання важливе для того, аби дитина могла порівнювати зображені предмети, керуючись певним точним критерієм, адже розміри обʼєктів можуть вимірюватись по-різному.
Учень/учениця: описує вимірювані характеристики об'єктів, таких як довжина або вага; описує декілько вимірюваних характеристик одного об'єкта.
Учень/учениця: порівнює два предмета з вимірною характеристикою загального, щоб побачити, який предмет має характеристику "більше"/"менше", і описати різницю. Наприклад, пряме порівняння висоти двох дітей і опис однієї дитини як вищої/нижчої.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу: за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) та ін.; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.
Учень/учениця: порівнює довжини відрізків або смужок паперу «на око», накладанням або за допомогою різних мірок; знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр), їх скорочене позначення та співвідношення між ними; розуміє, які одиниці вимірювання довжини доцільно використовувати в конкретному випадку; вимірює довжину предметів або відрізків; записує результати вимірювання із використанням різних одиниць (см, дм, м); будує відрізок заданої довжини.