Учень бачить на екрані майже готовий математичний вираз додавання, члени якого виражені у вигляді не цифр, а предметів. Тобто кожен з додатків, як і сума, є малюнками, що зображають два, три чи іншу кількість однакових предметів. Цей вираз містить і додатки, і суму, але він все рівно не повний, бо у одному з його елементів бракує предмету. Дитина, аби виконати завдання, має спочатку порахувати число предметів, що міститься у тій групі, яка позначає суму. Після цього учень лічить кількість обʼєктів у кожному з додатків і знаходить той, де бракує предмету для того, щоб вираз був вірний. Туди і треба додати цей обʼєкт. Зробивши це, учень переходить до наступного етапу вправи, на якому всі малюнки на екрані змінюються як кількісно, так і по суті. Різноманіття предметів, які треба рахувати, зберігає інтерес дитини до вправи. Це завдання дозволяє дитині краще зрозуміти сутність процесу додавання та звʼязок частин математичного виразу між собою.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: для будь-якого числа від 1 до 9 визначає число, щоб отримати 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, і записує відповідь за допомогою малюнка або рівняння.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.