Перед учнем на екрані зображено два ряди предметів. У кожному такому ряді обʼєктів може бути від одного і до десяти. Учень перераховує ці обʼєкти та порівнює між собою кількість кожного ряду. Згідно з завданням дитина має за допомогою мишки зменшити кількість предметів у певному ряду на один. Якщо учень виконує все вірно, то зʼявляються нові малюнки у іншій кількості, і тепер зменшити кількість предметів, можливо, потрібно буде в іншому ряді. Якщо учень допускає помилку, то він все рівно переходить до наступного етапу, але спершу бачить правильний варіант, який зʼявляється під завданням. Тож при зберіганні основного принципу виконання завдання умови для цього постійно змінюються, що водночас тримає інтерес дитини і разом з тим тренує її памʼять, навички лічби та вміння віднімати. Віднімання не абстрактних чисел, а саме конкретних зображених предметів є важливим для початкового усвідомлення дитиною сенсу поняття кількості.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після: об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.