На екрані учень бачить кілька предметів. Всі вони образно зображені, мають яскраве оформлення та деталізовано ілюстровані у форматі дитячої книжки. Таким чином досягається більша міра ігрового аспекту даної вправи. У завданні вказаний предмет, який є серед інших на екрані. Завдання дитини полягає в тому, щоб визначити, які обʼєкти знаходяться поруч з цим предметом. Свій вибір дитина робить за допомогою компʼютерної мишки. Якщо учень дасть правильну відповідь, то відразу перейде до наступного етапу (при цьому всі обʼїкти на екрані зміняться, зʼявиться нова картинка, частини якої матимуть вже інше положення відносно одне до одного), але якщо помилиться, то теж продовжить виконання вправи. Просто на екрані у випадку помилки зʼявиться вірна відповідь, щоб дитина мала змогу вчитися на власних помилках. Це завдання відіграє важливу роль у закріплення знань дитини про орієнтацію у просторі, вмінні знаходити і визначати більш близькі один до одного обʼєкти. Також ця вправа розвиває увагу та вміння зосереджуватися.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).