Порівняння чисел використовується у повсякденному житті. Це корисне та потрібне вміння, яке необхідне для роботи з багатьма обʼєктами, зокрема з покупками. У ході виконання цього завдання дитина буде порівнювати кількість обʼєктів згідно з умовами задачки, яка має формат таблиці, доповненої малюнками. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи буде зображено таку таблицю. В ній вказано місяці, а під кожним – кількість куплених у цей місяць фруктів чи овочів, у кілограмах. Фрукти різні, тож у таблиці також є й малюнки цих плодів. Вони мають зробити завдання більш цікавим з візуальної точки зору. Над таблицею міститься формулювання завдання, де чітко вказано, який місяць треба вказати: або той, в якому купили найбільшу кількість продуктів у кілограмах, або той, де купили найменшу кількість. Тож дитині залишається порівняти кількість куплених овочів чи фруктів та обрати правильний місяць. Важливо, що виділити учень має саме місяць, а не цифру чи фрукт. Це робить завдання більш цікавим з точки зору сприйняття інформації, адже числа використовуються не як головний обʼєкт, а лише як спосіб показати, який з місяців був більш або менш щедрим на плоди. І після того, як учень зробить свій вибір, він пройде на новий етап, де буде інша таблиця.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.
Учень/учениця: порівнює два тризначні числа, відштовхуючись від знань про розряди цих чисел, використовує символи >, =, і < для позначення порівняння.