По принципу того, яке число більше або ж менше від іншого, можна порівнювати не тільки пару цифр, а й цілу групу. Дуже важливо, аби дитина навчилась сприймати числа більш комплексно, розуміючи, скажімо, що всі ті, що входять до третього десятка, менші від «50». На екрані перед учнем міститься математичний вираз. З одного боку від знака «більше» чи «менше» (який саме буде зображено знак, залежить від етапу вправи) міститься цифра, а з іншого – досить велике порожнє поле. Туди треба перенести числа з цілого набору, який знаходиться під виразом. Але перенести треба не всі числа, а тільки ті, які правильно доповнили б вираз. Наприклад, якщо вже зображено цифру «47», а поряд з нею знак "менше", значить туди треба перенести всі цифри, які менші за сорок сім. Коли учень обирає їх серед цифрового ряду і переносить до порожнього поля, то проходить на новий етап, де треба буде виконати аналогічні дії, але як числа, так і знак, будуть вже іншими. Тож учню доведеться пристосовуватись до трохи інших умов на кожному етапі завдання, що робить вправу більш цікавою для виконання.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.
Учень/учениця: порівнює два тризначні числа, відштовхуючись від знань про розряди цих чисел, використовує символи >, =, і < для позначення порівняння.