Коли людина йде за покупками, вона має правильно оцінювати кількість грошей у себе, аби їх вистачило на всі необхідні речі. Для цього сума купюр і копійок має бути більшою чи рівною сумі вартості всіх запланованих покупок. У ході виконання цього завдання дитина навчиться швидко і правильно оцінювати, чи правильно були взяті гроші для тої чи іншої покупки, і чи вистачить вказаної суми для неї. На екрані перед учнем міститься зображення предмета, який і грає роль такої покупки. Під ним є зображення його вартості. Малюнок виповнено у хорошій якості, він яскравий та деталізований. Поряд є гроші, які може витратити учень на покупку цього предмета. Зображення купюр та монет також достовірні і якісні. Учень обчислює загальну суму грошей, яку має, після чого приходить до висновку, чи вистачить їх йому на покупку цього предмета. Якщо загальна сума грошей більша за ціну, то вистачить, а якщо менша – ні. Давши відповідь на це питання, дитина проходить на новий етап, де буде інший набір банкнот і копійок, а також новий предмет, який треба купити. Ця вправа дуже важливо для розвитку вміння працювати з грішми, адже вона допомагає більш впевнено оцінювати власну можливість купівлі конкретного обʼєкта.
Учень/учениця: розрізняє просту і складену задачу; обирає числові дані, достатні для знаходження відповіді на запитання задачі; розуміє, що для відповіді на запитання задачі може бракувати числових даних; розуміє, що не на кожне запитання задачі можна відповісти, виконавши одну арифметичну дію.
Учень/учениця: вміє рахувати гроші, вільно орієнтуючись у всіх копійках та купюрах.