Вивчення теми додавання для учня починається з виразів, де доданків всього два. Їх найлегше сприймати, найлегше працювати саме з ними. Але дуже важливо зробити наступний крок – навчитися працювати з прикладами, де доданків більше ніж два. У ході виконання цього завдання учень буде відточувати саме це вміння. На екрані перед дитиною міститься стандартний математичний приклад з додаванням кількох доданків: кілька цифр, між котрими міститься знак «плюс». Задача полягає у тому, щоб знайти суму. Для цього учень має по черзі додавати числа, спочатку дізнавшись суму першої пари доданків, а потім до неї додавши наступне число. Число, яке дитина дізнається у результаті, необхідно вписати у порожню клітинку після знака рівності. Якщо відповідь правильна, дитина відразу проходить на наступний етап завдання, де буде вже інший приклад з додавання кількох чисел. Якщо ж учень помилиться, то також пройде далі, але не відразу. Спочатку дитина побачить правильну відповідь, яка зʼявиться під неправильною. Таким чином дитина навчиться використовувати свій досвід помилок з користю. Оскільки кожен рівень супроводжується ілюстрацією, яка хоча й не повʼязана із завдання, але є якісною та яскраво виконаною, учень не втомлюється і зберігає інтерес до виконання завдання.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.