Коли дитина поступово вивчає додавання і тренується у кращому володінні цією навичкою, числа, з якими працюватиме учень, також збільшуються. На цьому етапі дуже важливо, щоб дитина навчилась працювати з доданками у випадках, коли в результаті дії додавання змінюється розряд десятків. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватись саме у цьому. На екрані перед учнем міститься математичний приклад з дією додавання. Один з доданків – одноцифрове число, а друге є двоцифровим. Учень виконує дію, додаючи одноцифрове число до розряду одиниць двоцифрового. Якщо сума перевищує девʼятку, то на одиницю збільшується і розряд десятків двоцифрового числа. Наприклад, якщо додається «11» до «5», то треба просто додати пʼятірку до одиниці і дописати перед ними одиницю, яка означає розряд десятків – «16». Але якщо доданками є числа «19» і «8», то сума змінить не тільки розряд одиниць, а й розряд десятків і становитиме «27». Коли учень знаходить суму двох доданків, то проходить на новий етап вправи, де треба виконати аналогічні дії з новими числами. Таким чином учень розуміє правила додавання відносно великих цифр, починає розуміти, як одиниці впливають на десятки у двоцифрових числах та тренується працювати з ними.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.