Найкраще правила додавання двоцифрових та одноцифрових чисел ілюструє методика подання цифрової інформації, при котрій числа розміщуються у стовпчик. Суть в тому, що одиниці залишаються під одиницями, тоді як цифри, які позначають розряд десятків, залишаються без «супроводу» знизу чи зверху. Таким чином учень краще розуміє, що до чого слід додавати, і не буде намагатись складати одиниці з десятками. На екрані перед учнем на кожному етапі цього завдання буде знаходитись приклад з дією додавання, де числа розміщені у стовпчик. Задача, яка ставиться перед дитиною, полягає, звісно, у тому, щоб знайти суму двох доданків, тобто результат дії. Якщо при додаванні одиниці перевищать девʼятку, то і розряд десятків збільшиться на одиницю. Наприклад, якщо до «46» додати «7», то в результаті вийде «53». Коли учень знаходить суму двох чисел, то проходить на новий етап. Для руху між рівнями вправи не обовʼязково давати тільки правильні відповіді – дитина має право на помилку. Якщо учень хибно відповість, то просто побачить правильний варіант під неправильним, що на майбутнє краще запамʼятати цей урок. Кожен етап супроводжується додатковою ілюстрацією, яка слугує інструментом привернення уваги учня до зображеного на екрані.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.