Додавання різних чисел має безліч особливих випадків. Наприклад, у ході виконання цього завдання дитина навчиться додавати двозначні, тобто двоцифрові числа, в результаті дії з якими не доведеться переходити через розряд. На екран перед дитиною міститься математичний приклад з дією додавання. Обидва числа містять як цифру у розряді одиниці, так і цифру у розряді десятків. Додавати їх учню слід по черзі, фактично окремо одне від одного: десятки з десятками, а одиниці з одиницями. Особливість вправи полягає у тому, що на кожному етапі цифри, хоча й різні, але все рівно їхня сума ніколи не переходить за межі девʼятки. Це означає, що одиниці не вплинуть на розряд десятків, а ті в свою чергу не досягнуть першої сотні. Щоб пройти на новий рівень, дитині достатньо просто додати між собою числа, ввівши цифру, яка відповідає сумі двох доданків, у пустий квадратик, який знаходиться після знаку рівності. Важливо, що навіть якщо дитина допустить помилку у цьому новому для себе форматі завдання, то все рівно пройде на новий етап, просто спочатку побачить правильну відповідь, яка зʼявиться на екрані під хибною. Таким чином учень може вчитись на власних помилках і більш ефективно працювати з кожним новим рівнем.
Учень/учениця: розуміє сутність взаємозв’язку дій додавання і віднімання; використовує назви компонентів і результатів дій додавання й віднімання; застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання; переставний закон додавання та взаємозв’язок між діями додавання і віднімання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання чисел без переходу через розряд у межах 100.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.