Коли учень починає працювати з відносно великими числами, наприклад, сотнями, він може спершу губитись та допускати помилки саме від того, що не звик ще виконувати математичні дії з цифрами, що здаються йому такими великими. Але насправді додавання та віднімання великих чисел не таке складне завдяки специфічному правилу: математичні дії треба виконувати по розрядах. Це означає, що цифри, які позначають сотні, треба додавати або віднімати з цифрами, що позначають сотні, і така відповідність зберігається завжди, яким би великим число не було. Виняток – випадки, коли при додаванні або відніманні відбувається зміна розряду. Тоді, скажімо, результат дії з десятками може вплинути на сотні. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з цим правилом, а головне – з внутрішньою логікою даного процесу. На екрані перед учнем міститься приклад. Він подається у цікавій формі, наприклад, як репліка когось із персонажів, що зображена у спеціальній бульбашці на кшталт коміксу. Цифри у цьому виразі великі. Поряд є ілюстрація того, як має бути виконана означена дія: окремо віднімають чи додаються (в залежності від прикладу, котрий є новим на кожному етапі вправи) сотні, знизу – десятки, а ще нижче – одиниці. Учень має по черзі виконати ці дії, а потім просто правильно скласти цифри у єдине число, що і є результатом початкового прикладу. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап вправи.
Учень/учениця : розрізняє рівності і нерівності; читає числові вирази (сума, різниця); знаходить значення числових виразів; порівнює числові вирази.
Учень/учениця: розуміє призначення дужок у числових виразах; записує числові вирази з дужками; застосовує правило порядку виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками; обчислює значення числових виразів (з дужками та без них) на 2 - 3 дії одного або різних ступенів.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.