Додавати числа, якщо обидва є двоцифровими, краще за все, починаючи з так званих круглих чисел. Круглими називаються числа, які закінчуються на нуль. Вони є першими у своїй десятці. Наприклад, число «20». Особливість підрахунку з ними полягає у тому, що круглі числа додаються дуже просто: варто лише додавати між собою десятки, тоді як нулі просто ігноруються. Якщо додати «20» і «30», то в сумі вийде «50», тобто та сама пʼятірка, що й у випадку з додавання двійки з трійкою, тільки після неї ще йде той самий нуль. На екрані перед учнем міститься зображення прикладу, де додатками є саме такі числа: вони закінчуються нулем, тож додавати між собою треба тільки десятки. Учень аналізує приклад, виконує дію додавання, після чого записує суму, яка вийшла у результаті, у пусту клітинку після знаку рівності. Коли дитина це робить, то проходить на новий етап завдання. Там треба виконати дії аналогічного характеру, тільки приклад буде містити вже інші числа, хоча на кожному етапі вони закінчуватимуться на нуль. Це завдання важливе, оскільки дає дитині розуміння правил додавання з точки зору їхньої універсальності. Навіть коли йде мова про на порядок більші числа, правила залишаються такими самими, як і у випадку з одиницями.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: вміє вільно додавати та віднімати числа в межах 100, опираючись на розряди цих чисел, властивості математичних дій та взаємооберненість додавання та віднімання; може пояснити, чому додавання чи віднімання працює та знає, як перевірити правильність виконаних дій.