Додавання є першою і чи не основною математичною дією, яку вчиться виконувати дитина. Але додавання однакових чисел – це окрема тема, на яку треба звернути особливу увагу. Справа в тому, що будь-яке додавання двох однакових чисел – це фактично множення цього числа на два. Якщо дитина оволодіє цією темою, то розуміння множення як наступного розділу математики буде досить легким. Ця вправа присвячена саме цьому. На екрані перед учнем міститься математичний приклад, де в ролі двох доданків однакові числа. Учню потрібно знайти їхню суму й ввести після знаку "дорівнює". Коли дитина це робить, то проходить на новий етап вправи, де буде інша пара однакових доданків. Важливо, щоб дитина запамʼятала суму однакових чисел якнайкраще. Щоб учень, рухаючись між етапами завдання, зберіг цікавість до виконання вправи, кожен рівень супроводжується ілюстрацією якогось персонажа. Ці ілюстрації не несуть додаткового навантаження в плані сенсу, але виконані якісно та яскраво, тож увага дитини буде звернута саме до того, що діється на екрані. І навіть якщо учень помилиться з відповіддю, то все рівно пройде на новий рівень. Просто спочатку побачить правильний варіант відповіді під неправильним, щоб мати змогу виправитись наступного разу.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.