У ході виконання цієї вправи дитина буде використовувати копійки як замінник традиційному формату зображення цифр. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься той чи інший приклад. Це може бути вираз, що містить дію додавання або віднімання – все залежить від етапу вправи. Складовими елементами приклада слугують монети різного номіналу. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти результат дії: суму для додавання та різницю для віднімання. Оскільки види копійок обмежено (нема копійки номіналом 29 або 34), то відповідь треба давати звичайною цифрою, яку вводять після знаку рівності. Коли учень виконає необхідні обчислення і введе результат, то пройде на новий етап, де треба буде працювати з іншим прикладом, де буде не тільки інша дія, а й зовсім нові монети. Це завдання є важливим саме для того, щоб учень звик працювати з грошима, призвичаївся обчислювати різницю або суму монет як можна швидше, адже це важливо у повсякденному житті. Навіть якщо дитина, виконуючи це завдання, допустить помилку, то все рівно пройде на наступний етап. Просто спочатку правильна відповідь зʼявиться під неправильною, після чого залишиться лише зробити висновки щодо завдання і на наступному етапі вже цієї хиби не допускати.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розуміє зміст поняття «іменоване число»; виконує дії додавання й віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання; порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси, місткості, часу; перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань.
Учень/учениця: вміє рахувати гроші, вільно орієнтуючись у всіх копійках та купюрах.