Як і у випадку з додаванням відносно невеликих кількостей, коли йде мова про роботу з двоцифровими числами, один з кращих способів закріплення вміння працювати з ними – додавання відразу кількох доданків. Такий формат роботи корисний тим, що дитина спочатку виконує додавання першої пари чисел, а потім вже до знайденої суми має додати третій доданок. Таким чином учню доводить тримати у памʼяті перше знайдене число. А це розвиває концентрацію та вміння зосереджуватись. На екрані перед учнем на кожному етапі цієї вправи міститься такий приклад, де доданків відразу три. Кожне число є двоцифровим, а під час дії додавання одиниці можуть вплинути на розряд десятків, тож учню слід бути особливо уважним. Дитина виконує дію додавання, і остаточну відповідь вона вписує у пусту клітинку, що знаходиться за знаком рівності. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап, де буде вже інший, але подібний математичний приклад. Веселі та яскраві персонажі мають привертати увагу дитини і слугувати візуальним стимулятором для збереження інтересу до завдання.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.