Додавати у стовпчик зручно не тільки у випадках з великими числами, а й коли доданків відразу кілька. Таким чином цифра, що відповідає за певний розряд, знаходиться під або над своєю «колегою» з іншого числа: десятки під десятками, одиниці під одиницями. Таким чином дитині простіше сприймати числову інформацію і діяти більш послідовно. У ході виконання цього завдання учень буде додавати відразу три цифри у стовпчик. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи міститься приклад цього формату. Учень може працювати з ним двома способами. Перший – це послідовно додавати числа. Знайшовши суму двох перших доданків, дитина до неї додає третій. Зробити це буде простіше саме завдяки зручності розташування цифр у стовпчик. Або учень може додавати числа по розрядах: спочатку всі три одиниці, а потім – всі три цифри, що означають десятки. В обох випадках дитині доведеться запамʼятовувати певну інформацію. У одному випадку – треба тримати в голові першу суму, до якої треба додати третій доданок. У другому – після додавання всіх одиниць, можливо, доведеться тримати в памʼяті число, яке доведеться додати до десятків, оскільки одиниці при додаванні майже завжди переходять за девʼятку.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.