Цифри є умовними і універсальними символами, які використовуються для позначення на письмі певної кількості тих чи інших обʼєктів. У ході виконання цього завдання дитина продовжить роботу з математичними прикладами. На екрані перед учнем зображено дві групи предметів. Між ними є той чи інший символ, що означає певну математичну дію: додавання чи віднімання. Під малюнком є кілька цифрових прикладів. Учень має порахувати кількість предметів в обох групах і звірити її з частинами всіх прикладів на екрані. Після чого, перевіривши, щоб також і зображена математична дія співпадала, дитина має вибрати той приклад, який відповідає зображенню. Важливо, що цифрові вирази подаються вже вирішеними, тобто, якщо йде мова про додавання, то у прикладі вже є сума. Таким чином, учень, аналізуючи зображення, бачить і запамʼятовує, як вирішувати ті чи інші приклади, хоча центр його уваги зміщено на малюнки. Завдяки цьому така вправа залишається візуально приємною для сприйняття учня, але разом з тим і з цифрами він працювати тренується вельми успішно. А коли дитина обирає той чи інший приклад, то проходить на новий етап, де як приклади, так і малюнки будуть інші.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.