Зазвичай для роботи з досить великими числами, які виходять за межі першої десятки, використовуються цифри. Але іноді корисно, коли учень сприймає кількість безпосередньо через групу предметів. Саме такий формат роботи і використовується у цій вправі. На екрані перед дитиною зображено дві групи предметів. Кожна група кількісно досить велика і може налічувати навіть кілька десятків обʼєктів. Між цими зображеннями міститься знак додавання. Учень має перелічити, скільки в кожній групі обʼєктів. Під малюнком знаходиться кілька математичних прикладів, що мають дію додавання. У них використовуються цифри. Дитина серед них обирає той, який відповідає малюнку вгорі. Коли учень це робить, то проходить на новий етап вправи, де треба виконати аналогічні дії, але як предмети в групах (кількісно та якісно), так і приклади під малюнком будуть вже іншими. Важливо, що завдяки цій вправі учень навчиться швидко рахувати предмети, візуально сприймати їх та опрацьовувати. Окрім того, всі приклади, які подаються під малюнком на кожному з етапів завдання, є повними, тобто мають також і відповідь – суму двох доданків, але потрібно бути уважним – не всі відповіді є правильними.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.