Вміння додавати є дуже важливим, тож для його закріплення варто використати різні форми подання інформації у завданнях. У ході виконання цієї вправи учень тренуватиметься додавати певне число до початкових чисел, роблячи це у таблиці. На екрані перед дитиною міститься завдання, у якому чітко сформульовано, яке число треба додати до інших. Під завданням є таблиця. У першій колонці містяться доданки. До них і треба додавати число, назване у завданні. У другій колонці треба вказати результат дії додавання, тобто суму. Деякі клітинки цієї колонки вже зайняті цифрами – таким чином учню буде простіше зрозуміти, що від нього треба. Дитина до кожного числа у першій клітинки додає вказане у завданні, а суму вказує у порожні клітинки поряд. Коли учень повністю заповнює таблицю, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії, але таблиця там буде вже іншою, тобто матиме інші числа у першій колонці. Цифра у завданні теж буде іншою. Крім того, кожен етап супроводжується новою ілюстрацією, наприклад, казкового персонажа чи доброго звіра, образ якого має додати вправі більшої цікавості для виконання дитиною. І навіть якщо учень помилиться, то все рівно пройде на новий рівень, просто спочатку побачить правильний варіант під неправильним.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.