Цифри використовуються для графічного перенесення числа на папір, тобто зображення кількості певних предметів спеціальними компактними символами. Коли йде мова про підрахунок, скажімо, десятків, чи навіть сотень предметів, звісно, не зручно малювати їх, а от цифри передають кількість у досить зручній формі. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься «перекладати» поняття про кількість з форми малюнка предметів на мову цифр. На екрані перед учнем міститься приклад, що має дію додавання. Є дві групи предметів, які грають роль доданків, між ними стоїть знак «плюс», а після них – знак рівності, з іншого боку від котрого міститься зображення обʼєднаних груп, тобто сума. Учень має порахувати кількість предметів у кожній групі та вписати її у відповідну порожню клітинку шиферним знаком. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап завдання, де буде зображення вже інших предметів. Важливо, що зображені обʼєкти в обох групах в цілому схожі, але відрізняються за певною ознакою. Наприклад, у обох доданках пончики, але різного кольору. Відтак, побачивши суму, яка складатиметься з пончиків обох кольорів, учень зрозуміє, яка частина суми належала до якого саме доданка.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.