Для найкращого ефекту у вивченні тем, які повʼязані з кількістю предметів, доцільно використовувати як цифрові символи, так і зображення обʼєктів у певній кількості. Це посилює ефект тренування навичок лічби, змушує краще запамʼятати урок, а також робить вправу більш цікавою для сприйняття завдяки великій кількості різних елементів. На екрані перед дитиною міститься зображення числової нерівності. В центрі знаходиться її цифрове втілення: два числа, між якими розташований знак «більше» чи «менше». Поряд міститься зображення предметів, кількість яких відповідає одній з цифр. По інший бік виразу – порожня зона. Під нею дві кнопки, на яких зображено предмети для лічби. Під однією знак «плюс», а під другою – «мінус». Натиснувши на перший, дитина додасть один предмет у порожню зону, настигнувши на другий – забере. Тож завдання досить просте і полягає воно у тому, щоб натисканням на ці предмети підкорегувати кількість обʼєктів у порожній зоні, щоб вона відповідала другій цифрі у виразі в центрі екрану. Коли учень це зробить, то таким чином доповнить вираз та перейде на новий етап завдання, де треба виконати аналогічне завдання, тільки з новим числовим виразом.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.
Учень/учениця: порівнює два тризначні числа, відштовхуючись від знань про розряди цих чисел, використовує символи >, =, і < для позначення порівняння.