Ця вправа тренує вміння працювати з грошима новим способом. У завданні, яке ставиться перед учнем на кожному етапі (причому деталі завдання змінюються, тож дитині слід уважно читати завдання кожного разу) сформульовано, яка сума грошей має бути у персонажа. На екрані зображено героя та ті гроші у вигляді монет, які в нього вже є. Залишається тільки доповнити їхню кількість за допомогою інших монет, які є у розпорядженні дитини. Обравши копійки так, щоб разом з грошима персонажа вони складались у суму, рівну вказаній у завданні, дитина проходить на новий етап, де буде інше завдання, новий персонаж та інший набір копійок. Важливо, що учень може діяти тільки в межах цього набору. Це означає, що на кожному етапі дії дитини мають два етапи. Спершу учень обчислює, яку суму треба добрати для того, щоб, приєднавши її до грошей персонажа, мати вказану кількість грошей, не більше і не менше. Далі з-поміж тих монет, які у дитини є, учень має обрати тільки такі, щоб у сумі вони як раз і давали бажаний доданок. Отже, учень має точно розрахувати, які копійки входять у цю кількість і обрати саме їх. А правдоподібне зображення грошей і зміна персонажа на кожному етапі роблять завдання більш динамічним.
Учень/учениця: розрізняє просту і складену задачу; обирає числові дані, достатні для знаходження відповіді на запитання задачі; розуміє, що для відповіді на запитання задачі може бракувати числових даних; розуміє, що не на кожне запитання задачі можна відповісти, виконавши одну арифметичну дію.
Учень/учениця: вміє рахувати гроші, вільно орієнтуючись у всіх копійках та купюрах.