Лічити та рахувати гроші кожна людина має практично щодня. Кожного дня люди дивляться на годинник, вимірюють та оцінюють розміри предметів. Тож учень легко зрозуміє користь від тих математичних знань, котрі отримує у цьому курсі, вивчаючи арифметику чи способи виміру довжини. Але геометрія може здатись дитині значно менш придатною для використання у побуті. Така точка зору помилка, і ця вправа має на меті її спростувати, аби ще більше зацікавити дитину у виконанні цих вправ. На екрані перед учнем міститься зображення того чи іншого обʼєкта, з яким учень стикається фактично кожного дня. Це може бути, скажімо, велосипед, будинок тощо. Малюнок зроблено досить деталізовано та якісно, використані правильно підібрані кольори – все, щоб зображений предмет виглядав досить натурально та правдоподібно. Під малюнком міститься перелік кількох геометричних фігур. Завдання полягає у тому, щоб знайти серед них ту, яка за формою нагадує зображений предмет чи його складову частину. І тоді дитина, аналізуючи зображення, знайде у формі звичних предметів геометричні фігури та зрозуміє, наскільки важливим є правильне використання знань цієї теми. Коли учень зробить свій вибір, то пройде на новий етап, де буде інший малюнок.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.
Учень/учениця: ділить прямокутник на менші рівні квадрати та рахує їхню кількість.
Учень/учениця: ділить прямокутник, круг чи квадрат на рівні частини, використовуючи 2, 3 і більше частин. При цьому використовуючи такі визначення, як половина, четвертина, третина від цілого.