Учень вже навчився працювати з годинником у різних манерах та формах. Тепер треба навчитись використовувати це вміння у життєвих ситуаціях, адже годинник – це річ, перш за все, побутова, необхідна для щоденного використання. Чим більш впевнено дитина зможе ним користуватись, тим краще. На екрані перед учнем міститься малюнок, на якому зображено кімнату. Ця ілюстрація багатокомпонентна, яскрава, деталізована і виповнена дуже якісно, щоб учню було приємно виконувати завдання, для якого візуальний ряд має таке велике значення. Серед обʼєктів інтерʼєру є цифровий годинник, що вказує на певний час. У завданні, яке сформульовано над малюнком, міститься питання про те, коли саме той чи інший персонаж виконував певну дію. Учень знаходить на малюнку годинник і розуміє, про який період доби йде мова. Після цього залишається тільки обрати його, правильний період дня чи ночі, серед інших варіантів, які вказані під малюнком. Коли дитина це робить, починається наступний етап, де буде описана інша дія, а показник годинника буде новим. Завдяки цій вправі у свідомості учня формуються сталі асоціативні звʼязки між певними годинами та періодом доби, що дуже корисно для того, щоб вміти користуватись годинниками швидко та без помилок.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.