Увімкнути звуки
            Вимкнути звуки
        Відмінна робота!
            Спробуй ще раз
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Вітаємо з проходженням олімпіади
            
				Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
            
            
        Відмінна робота!
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Опис завдання
Дана вправа підсумовує знання про ламані, прямі та відрізки. Ламані бувають різних видів - і учню потрібно застосувати свої знання про них, виконуючи цю вправу.
Перед собою учень бачить зображення тої чи іншої фігури - і має відповісти на питання, чим вказана лінія являється. Вільно орієнтуючись у темі, учень зможе відповідати на питання максимально швидко, що закріпить знання до автоматизму.
Пов'язані стандарти
                    
                    2.М.5.А  Види геометричних фігур
                    
                        
                    
                    2.М.5.В  Особливості ламаної
                    
                        
                    
                
            Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: виділяє ланки ламаної; визначає довжину ламаної.
                Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
            
            Н.11
             
            Ламана
        
            -
            
        
        
        
                0
                
                    
                    
            
            Відповідей на питання
                
                0
                /100
                
                    
                    
            
        Набрано балів
                
            
                
                    
                
                Це правильна відповідь!
            
            
                
                    
                
                Це неправильна відповідь!
            
        
     
            Пауза
            Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
            Повернутись до тренування
                Завершити тренування
             
            Відкрити правильну відповідь
            Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
            Дивитися
                Повернутись до тренування
             
                