Принцип лічби незмінний незалежно від того, про які числа йде мова. Як десятки, так і соті, тисячі, сотні тисяч підпорядковуються тим самим правилам: числа додаються за розрядами, переходячи від одного до іншого. Але додавати при підрахунку можна не тільки одиницю. Інколи для лічби використовується інше число. Дитині слід це зрозуміти, але краще за все цей принцип ілюструє вправа, що має ігрову основу. Цією корисною навчальною грою й є дане завдання. На екрані перед учнем міститься ряд чисел. Друге більше ніж перше на певне число. Дитина має зауважити це число, яке становить різницю між першими цифрами у ряді, і використовувати саме його для лічби. Тобто якщо перше число – це «15», а друге вже «20», то всі наступні числа можна дізнатись, додаючи по пʼятірці до кожного у ряду: «25», «30», «35» і так далі. Учню важливо зрозуміти закономірність послідовності, знайти саме це число. Коли дитина вводиться числа у порожні місця, то проходить на новий рівень, де будуть інші перші цифри, а також (що головне) інше число для підрахунку. Навіть якщо дитина помилиться, то все рівно пройде на новий рівень завдання, просто спочатку побачить правильний варіант.
Учень/учениця: визначає, чи група об'єктів має парну чи непарну кількість складників; записує рівність, яка виражає парне число як суму двох однакових частин.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.