Поступово вміння рахувати стає для дитини чимось досить зрозумілим та вже опанованим. Коли учень лічить десятки без проблем, треба робити наступний крок та вчитись лічити числа групами, чому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься зображення певних обʼєктів. Вони згруповані у однаковій кількості. Наприклад кілька груп по пʼять або по десять квітів у кожній. Учню треба порахувати не окремо кожен предмет, а саме кількість цих груп, адже число обʼєктів у кожній відомо, бо вказується у завданні. Після цього дитині залишається просто підсумувати загальну кількість обʼєктів, що зображено на екрані та ввести правильне число у порожню клітинку. Наприклад, якщо на екрані пʼять груп по десять кульок у кожній, то всього кульок пʼятдесят. Коли дитина дає відповідь на питання про загальну кількість обʼєктів, то проходить на новий етап, де будуть інші малюнки по-новому згруповані. Кожний новий тип ілюстрацій є деталізованим зразком якісного візуального оформлення вправи, бо всі малюнки деталізовані, яскраві та приємні для роботи з ними. Важливо, що завдяки цій вправі дитина вчиться швидко рахувати обʼєкти у великій кількості, поступово тренуючись групувати їх, а відтак і робить перші кроки на шляху до розуміння теми множення.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.
Учень/учениця: використовує додавання, щоб дізнайтись кількість об'єктів у групі, розташованих табличним способом, до 5 рядів і 5 стовпчиків; записує рівність, що виражає повну суму рівних складників.