Послідовність чисел можна візуально зображувати різними методами. Один з них – так званий числовий промінь. Він дуже влучно відображає саму суть цифр: вони починаються в умовній точці, яку можна зобразити як одиницю, а далі йдуть безкінечним променем, адже до найбільшої цифри завжди можна додати ще одиницю. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати саме з таким форматом порядку чисел. На екрані перед дитиною зображено певний відрізок числової прямої. Але він є не повним: декілька ділянок порожні. Під малюнком є цифри, і завдання, яке ставиться перед дитиною, як раз і полягає у тому, щоб перемістити наведені нижче числа до своїх порожніх клітинок. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап, де буде нова ділянка числового променя, інші пропущені числа, які теж треба розставити на свої місця. Важливо, що у випадку, якщо учень надасть неправильну відповідь, то все рівно почнеться новий етап, але спочатку на екрані звʼявиться числовий промінь у правильному варіанті зображення. Це дозволить дитині навчитись на власних помилках, а не вважати їх своєю поразкою. Таким чином дитина краще засвоїть даний урок і навчиться більш вільно орієнтуватись у досить великих числах.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.
Учень/учениця: демонструє всі числа як протяжність від 0 до заданого числа на числовій прямій; вміє знаходити пропущенні елементи в межах 100.