Дизайн української гривні є предметом гордості її творців та й усього народу, адже ця валюта визнана однією з найгарніших у світі завдяки різноманіттю кольорової гами і вдалому стилістичному рішенню кожної купюри. Проте для сприйняття дитиною є складність. Оскільки цифра, що позначає номінал, тобто вартість, банкноти може бути вказана у різних частинах купюри, різного розміру та накладатись на різні обʼєкти (на відміну від, скажімо, долару США, де номінал завжди вказується в кутиках за рамкою зеленого поля), навчитись швидко читати номінал досить нелегко, принаймні для дитини, яка ще досить рідко має справу з грошима. Ця вправа була створена, щоб допомогти учню натренуватись у роботі з купюрами. У ході виконання цього завдання дитина буде лічити гроші, які представлені різними за номіналом та кількістю банкнотами. На екрані перед учнем міститься зображення кількох таких різних купюр. Учень має дати відповідь на питання про загальну суму грошей. При цьому на екрані також є додатковий персонаж, з яким взаємодіє герой. Коли дитина дає відповідь стосовно суми грошей, вводячи певне число у порожній квадратик, то проходить на новий етап завдання, де буде новий набір купюр та інший герой. Спочатку учень буде шукати цифри, що вказують на номінал, на кожній банкноті, але згодом почне впізнавати купюри відразу, керуючись кольором та людиною, яка на банкноті зображена.
Учень/учениця: розуміє зміст поняття «іменоване число»; виконує дії додавання й віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання; порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси, місткості, часу; перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань.
Учень/учениця: вміє рахувати гроші, вільно орієнтуючись у всіх копійках та купюрах.