Копійки – це менша частина української валюти. Основною ж її частиною є гривня, банкноти котрої грають роль основного інструменту купівлі та продажу. Одна гривня – це сто копійок, причому з точки зору математики цікавою особливістю цього факту є те, що ця сотня може складатись із зовсім різних частин, адже у наявності є тільки деякі номінали – не існує монет номіналом, скажімо, 17 копійок. Натомість, якщо є необхідність зібрати саме таку точну суму, вона складається з кількох підходящих за вартістю монет. У ході виконання цього завдання дитина буде лічити копійки у межах однієї гривні. На екрані зображено кілька монет і додаткового персонажа, який грає роль ще однієї дійової особи, окрім, власне, учня. Згідно з умовами вправи саме монетки цього героя треба порахувати. Його наявність важлива, адже додає завданню ігрового елементу. Учень має зсумувати всі копійки, після чого ввести їхню загальну вартість у порожній квадрат. Важливо, що дитина рахує саме кількість грошей, а не монет. Наприклад, 50 копійок і 25 копійок – це вже 75 за вартістю, але всього дві за кількістю монет. Отже, у ході виконання цього завдання дитина тренується точно складати суму грошей, а окрім того вона більш твердо запамʼятовує, як виглядає монета кожного номіналу.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: вміє рахувати гроші, вільно орієнтуючись у всіх копійках та купюрах.