Діти зазвичай роблять досить незначні покупки, але привчати їх самостійно і розумно витрачати гроші дуже важливо для виховання фінансової відповідальності. Але, роблячи маленькі покупки, дитині важливо правильно співвідносити копійки та гривні. Гривнею зазвичай називається та частина валюти України, яка представлена паперовими купюрами. Якщо загальна вартість монет у руках учня перевищує сотню, це вже гривня і більше. У ході виконання цього завдання учень навчиться визначати точну суму грошей за монетами, які є в нього у наявності. На екрані міститься кілька таких монет. Вони розташовані достатньо зручно, аби учню було легко порахувати їх, підсумувавши загальну вартість всіх зображених на екрані грошей. Під малюнком міститься два порожніх поля. До першого треба вписати кількість гривень, в друге – кількість копійок. Наприклад, три монети номіналом у 50 копійок – це одна гривня і 50 копійок. Коли учень сотні копійок вносить до гривень (забравши, звісно, розряд сотень), а все, що залишилось – до, власне, копійок, то проходить на наступний етап вправи, де буде інший набір монет.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: вміє рахувати гроші, вільно орієнтуючись у всіх копійках та купюрах.