Після того, як дитина вивчить одиниці виміру, навчиться з ними працювати та освоїть правила взаємодії одних одиниць з іншими, залишається тільки використати ці знання та вміння на практиці. Ця вправа є методом тренування практичного вміння визначати, на скільки один обʼєкт довший за інший. На екрані перед учнем зображено малюнок. На малюнку зображено два обʼєкти. Під ними є лінійка. Учень сам бере лінійку (курсором чи пальцем, якщо працює з сенсорним пристроєм) і підносить до обʼєктів. Важливо памʼятати, що довжина визначається від нуля. Коли учень визначив довжину кожного обʼєкта, залишається від більшої величини відняти меншу – це і буде те, на скільки сантиметрів один предмет більший за інший. Результат треба ввести у порожню клітинку, яка знаходиться під малюнками. Коли дитина це робить, починається новий етап, де треба виконати аналогічне завдання, але обʼєкти на малюнку будуть іншими, а також іншого розміру. Навіть у випадку помилкової відповіді дитина все рівно продовжує рух між рівнями – просто спочатку на екрані зʼявиться правильний варіант під помилковим.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: вимірю довжину заданого предмета за допомогою за допомогою спеціальних предметів: лінійок, вимірюкальних паличок та вимірюкальних стрічок.
Учень/учениця: оцінює довжину знайомих предметів у одиницях вимірювання: сантиметрах, дециметрах, метрах.
Учень/учениця: зіставляє два об'єкти і порівнює їхню довжину; може оцінити, який предмет з двох довший за зазначену кількість сантиметрів.