Обʼємні фігури сильно відрізняються від звичайних, двовимірних. Якщо трикутник або, скажімо, квадрат знаходяться на площині, тобто, наче на альбомному листі, то тривимірні фігури на кшталт кулі мають окрім довжини та ширини ще один вимір – глибину, отже, вони розміщуються у просторі. Звісно, щоб нанести зображення такої фігури на площину, необхідно вдатись до деяких хитрощів. Наприклад, намалювати перспективу, зобразити невидимі сторони, гру тіней та світла тощо. Учню слід навчитись розрізняти двовимірні фігури від тривимірних. У ході виконання цього завдання дитина закріпить своє знання назв обʼємних фігур. На екрані перед учнем на кожному етапі буде знаходитись зображення такої фігури. Під нею розміститься кілька варіантів назви. Учень аналізує зображення, згадує всі знання з цієї теми та обирає ту назву, яка належить зображеній фігурі. Коли дитина це робить, починається наступний етап, де як фігури, так і варіанти відповіді будуть іншими. Навіть якщо учень погано знається на фігурах цього типу, це завдання також буде для нього корисним, оскільки при неправильній відповіді на екрані зʼявляється правильний варіант. Отже, дитина може дізнатись багато нового та краще запамʼятати назви нових фігур. Кожен етап супроводжується додатковою ілюстрацією, яка не повʼязана з геометрією, але урізноманітнює візуальний ряд вправи.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.