Якщо вже двовимірні фігури постійно використовуються у житті як база для створення тих чи інших предметів, то обʼємні фігури з їхнім багатством різновидів – тим паче. У ході виконання цього завдання дитина пересвідчиться в цьому. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи буде новий набір малюнків. Кожен з них, попри невеликі розміри, детально пропрацьований, містить досить багато елементів та складників. Всі вони виконані у яскравих кольорах, їх легко впізнати, а окрім того вони мають немало цікавих особливостей. Наприклад, валіза з наклейками, або купа сіна, де видно мотузочки. Якість ілюстрацій та той факт, що на кожному етапі дитина буде стикатися з новим набором обʼєктів гарантує, що учню буде цікаво проходити рівні вправи. Заради того, щоб побачити, які обʼєкти будуть на наступному рівні, наприклад. Над ними зображується геометрична обʼємна фігура. Учень має порівняти малюнки з нею та зрозуміти, який з обʼєктів за формою нагадує цей предмет. Коли дитина натискає на нього, починається наступний етап. Навіть якщо учень заплутається і допустить помилку, то все рівно пройде далі. Просто спочатку побачить правильний варіант на екрані. Завдяки цій вправі учень зрозуміє, що обʼємні фігури буквально оточують його щодня.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.