Знання фігур геометрії краще за все тренується різноманітними вправами, кожна з яких по-своєму тренує знання фігур та вміння працювати з ними. Конкретно це завдання має навчити дитину якнайліпше концентруватись на формі фігури як на головному критерії її відбору з-поміж інших. На екрані перед учнем міститься зображення кількох геометричних фігур. Важливо, що всі вони одного розміру, але різного кольору. Абсолютна більшість з них тотожні за формою, належать до одного виду, але серед них є одна, котра вибивається за цією ознакою з загального ряду. Учень має знайти її та виділити, після чого почнеться наступний рівень завдання. Там на дитину чекатиме інший ряд фігур, де буде виділятись одна, котра відрізняється від інших за формою. Виконуючи це завдання, дитина зрозуміє і запамʼятає важливість форми геометричної фігури, те, що саме це визначає її належність до певного типу. Форма фігури в свою чергу складається відразу з кількох понять. Це не тільки число кутів і сторін, а ще й їхнє співвідношення. А те, що всі фігури мають різний колір, грає подвійне значення. З одного боку це додає різноманіття візуальному ряду вправи, а з іншого – відволікає дитину, змушує її докладати більше зусиль для концентрації на формі.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.