Є кілька одиниць вимірювання довжини і навіть кілька систем, але у рамках шкільної програми в Україні дитина вивчає метричну: міліметри, сантиметри, метри тощо. Інструментом для вимірювання довжини у побутових умовах, а також у школі, є лінійка. Її звичайна одиниця виміру – сантиметр, який дорівнює десяти міліметрам. В свою чергу десять сантиметрів – це один дециметр, а сто вже є метром. У ході виконання цього завдання дитина навчиться працювати принаймні з сантиметрами. На екрані дитина побачить лінійку, звичайне її зображення. Над нею знаходиться відрізок певної довжини. Особливість користування лінійкою у тому, що початок виміру не на одиниці, а на нулі. Це має запамʼятати дитина, коли починає вимірювати довжину. Тому для того, аби виміряти довжину відрізка, його треба перемістити саме до нуля. Після чого залишається тільки побачити, куди він досягає і ввести у порожню клітинку під зображенням число, що означає знайдену довжину. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап вправи, де треба виконати дії аналогічного характеру, тільки відрізок буде вже іншої довжини. Кожен етап супроводжується додатковими ілюстраціями, які не мають сюжетного звʼязку з виконаними діями, проте роблять візуальний ряд більш різноманітним, що посилює цікавість дитини до виконання вправи.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: вимірю довжину заданого предмета за допомогою за допомогою спеціальних предметів: лінійок, вимірюкальних паличок та вимірюкальних стрічок.
Учень/учениця: оцінює довжину знайомих предметів у одиницях вимірювання: сантиметрах, дециметрах, метрах.
Учень/учениця: використовує додавання та віднімання в межах 100 для вирішення завдань на вимірювання довжини предметів; записує рівність із невідомим елементом, яка демонструє задачу.