Попри те, що геометричних фігур дуже багато, вони сильно відрізняються між собою, а коли йде мова про тривимірні обʼємні фігури, то їхнє число зростає на порядок, основних їх все ж значно менше, всього кілька. Йде мова про базові геометричні елементи, які є будівельним матеріалом для всіх фігур. Це точка, площина, пряма, промінь і відрізок. Їхня особливість полягає у тому, що для деяких з них навіть не можна підібрати визначення. Як описати площину? Або точку? Тим не менш, саме з відрізків, прямих та точок, які знаходяться на площині, і будуються всі відомі двовимірні фігури. У ході виконання цього завдання дитина буде вчити їх. На екрані перед дитиною міститься зображення персонажа, який також є учнем. Наявність героя-дитини створює відчуття причетності до колективної роботи, дає дитині змогу відчути, що вправа ніби звертається до неї. До того ж на кожному етапі персонаж-дитина буде іншим, що урізноманітнює візуальний ряд завдання. Цей герой думає (що показано у стилі коміксів: є хмаринка, яка ніби вилітає з голови персонажа) про ту чи іншу основну геометричну фігуру. Під малюнком є кілька варіантів, серед яких треба обрати назву тої, про яку йде мова у цьому етапі. Коли учень робить свій вибір, то проходить на новий рівень, де у думках у персонажа буде інша фігура. Зміняться також і варіанти відповіді.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.