Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У цій онлайн-вправі з математики для 2 класу діти вчитимуться уважно розглядати геометричні фігури та помічати, як вони змінюють своє положення на площині. Інколи фігура ніби «переїжджає» в інше місце, а інколи – повертається навколо уявної осі. Важливо зрозуміти, що від таких змін сама фігура не перетворюється на іншу: кількість сторін, довжина відрізків і кути залишаються тими самими.

Дитина бачить на екрані знайомі фігури: трикутники, квадрати, прямокутники, кола та інші. Одна фігура зображена у звичному положенні, а поруч – така сама, але вже переміщена чи повернена. Завдання школяра – уважно порівняти їх і визначити, що саме відбулося: фігура просто перемістилася в іншу точку чи обернулася навколо центру. Так розвивається просторове мислення, уважність і математична уява.

Батькам і вчителям буде зручно використовувати цю вправу як тренажер для закріплення теми «Переміщення та обертання фігур». Вона допомагає пояснити, що одна й та сама фігура може виглядати по-різному на аркуші чи екрані, але залишатися тією ж самою. Це готує дітей до вивчення складніших геометричних понять у старших класах.

  • Дитина вчиться розрізняти переміщення та обертання фігур.
  • Формується вміння впізнавати фігуру в різних положеннях.
  • Розвивається логічне та просторове мислення, увага й спостережливість.
  • Матеріал подано у простій, доступній формі для другокласників.

Рекомендуємо спочатку проговорити з дитиною, що таке «перемістити фігуру» (пересунути її вгору, вниз, праворуч чи ліворуч) і що таке «обернути фігуру» (повернути її, ніби стрілку годинника). Після кількох прикладів дитині буде легше самостійно виконувати завдання, впевнено обираючи правильну відповідь.

Регулярна робота з такими вправами допоможе другокласникам не плутатися, коли фігури зображені під кутом чи в незвичному положенні. Учень починає розуміти: головне – не те, як саме фігура «стоїть», а які властивості вона має. Це важливий крок до глибшого розуміння геометрії та успішного вивчення математики в цілому.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.6
Переміщення та обертання фігур
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися