Здебільшого геометричні фігури мають певний звичний для учня спосіб зображення. Наприклад, зазвичай трикутник зображують так, що одна з його сторін йде горизонтально, ніби як опора для фігури. Така традиція зображення геометричних явищ дещо шкідлива, адже дитина звикає сприймати фігуру тільки так, а не інакше, і губиться, якщо фігуру перевернути чи перемістити. Проте через переміщення у просторі фігура не змінює властивостей, котрі визначаються виключно кількістю та співвідношенням сторін та кутів. Тому дуже важливо, щоб дитина навчилась впізнавати та розрізняти фігури, котрі були переміщені у просторі. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем на білому тлі знаходиться зображення геометричної фігури та поріч та сама фігура - але в іншій позиції. Диниті потрібно з'ясувати, фігури перемістили в інше положення - чи обернули навколо своєї осі.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.