Кожен місяць має своє місце не тільки відносно інших «колег», а й відносно сезонів. Деякі місяці є першими у своїй порі року, деякі – останніми. Дуже важливо, щоб учень навчився чітко і правильно співвідносити місяці з порами року, аби не заглядати в календар кожного разу, коли чує назву місяця, а знати, що, скажімо, з початком червня нарешті прийде довгоочікуване літо. Ця вправа розвиває таку впевненість у роботі з місяцями, що є дуже корисним у повсякденному житті. На екрані перед учнем міститься зображення, на якому проілюстрована та чи інша ситуація, що має чітку асоціацію з певним сезоном. Яскраве сонечко і вдягнена у футболку та шорти дитина, яка їсть морозиво однозначно асоціюється з літньою порою. Навколо ілюстрації є назва кількох місяців. Завдання учня в тому, щоб виділити той, яким літо починається або закінчується – це вже залежить від формулювання завдання. Коли учень робить свій вибір, то проходить на новий етап, де буде інший малюнок, оскільки пора року, звісно, теж буде іншою. І якщо на одному з рівнів знову йтиметься про літо, то цього разу треба буде знайти місяць, яким закінчує цей сезон.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.