Вміння лічити – це тільки база, хоча й дуже важлива для того, щоб дитина навчилась працювати з числами. Перший формат лічби, з яким знайомиться учень, полягає у тому, щоб до кожного числа додавати одиницю і таким чином дізнаватись наступне по порядку. Але такий формат не єдиний. Також є порядок зростання чисел та спадання. Особливість роботи з ним полягає у тому, що дитині навіть не треба нічого рахувати – достатньо проаналізувати числа і зрозуміти, де вони знаходяться на числовій прямій відносно одне одного. На екрані перед дитиною міститься зображення числового ряду. У завданні, яке вказано над ним, міститься формулювання того, як саме треба розташувати числа, тобто у якому порядку: зростання чи спадання. Учень читає завдання і аналізує числа. Після цього йому залишається просто розташувати їх від найменшого (крайнього зліва) до найбільшого (крайнього справа) так, щоб справа від кожного було більше, а зліва – менше. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап, де будуть нові числа. Також зображення цифр супроводжується ілюстрацією казкової феї. Згідно з елементарним сюжетом вправи, розташовуючи числа по своїх місцях, дитина допомагає їй. На кожному новому етапі дитину чекатиме не тільки інший набір чисел, а й нова фея.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.
Учень/учениця: порівнює два тризначні числа, відштовхуючись від знань про розряди цих чисел, використовує символи >, =, і < для позначення порівняння.