Числа можуть бути у різних відносинах між собою, які в свою чергу виражаються на письмі тими чи іншими арифметичними знаками. Два цифрові вирази, які в результаті дають одне й те саме число, рівнозначні, тому між ними стоїть знак «дорівнює». Але це не єдина можлива ситуація: один вираз чи просто число можуть бути меншими або більшими від інших. Тож відповідно існують і спеціальні знаки, які відображають ці відносини. У ході виконання даної вправи дитина навчиться працювати з ними. На екрані перед учнем міститься зображення двох цифр. Вони здебільшого схожі. Цифри мають два розряди: десятки та одиниці – і по одному з них вони рівні. Але чи то в десятках, чи то в одиницях одна цифра більша від іншої. Між ними є порожній квадратик. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб поставити до цього порожнього поля відповідний знак – чи то більший, чи то менший. Використання цих знаків досить просте. До тої цифри, яка виражає на письмі більше число, знак має бути розвернутий ширшою стороною. Коли учень переміщує до порожнього квадрата правильний знак, то проходить на новий етап, де будуть нові числа, хоча механіка виконання вправи буде такою ж, як і на минулому рівні.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.
Учень/учениця: порівнює два тризначні числа, відштовхуючись від знань про розряди цих чисел, використовує символи >, =, і < для позначення порівняння.