Кількість сторін та їхнє співвідношення – один із головних критеріїв для геометричних фігур. У ході виконання цього завдання учень буде більш докладно знайомитись з ним. На екрані перед дитиною міститься ряд геометричних фігур. Вони приблизно одного розміру, але виповнені у різних кольорах, а головне – більшість з них має різну кількість сторін та кутів, оскільки належить до різних видів фігур. У завданні сформульовано критерій пошуку. В залежності від рівня треба знайти фігуру або з найменшою або з найбільшою кількістю сторін. Учень докладно вивчає кожну фігуру, рахує сторони, аналізує, як вони співвідносяться між собою. Після цього дитина визначає ту фігуру, яка підходить до визначених критеріїв. Коли дитина виділяє її, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії, але фігури будуть іншими. Зміниться і критерій пошуку у завданні, але завжди в рамках цього завдання йтиметься про кількість сторін. Навіть якщо дитина помилиться, заплутається і зробить хибний вибір, то все рівно пройде на наступний етап. Але спершу на екрані зʼявиться відповідь, аби учень міг її порівняти зі своїм варіантом, зрозуміти, в чому він допустив помилку та ще раз порахувати кількість сторін, пересвідчившись у цьому.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розрізняє види многокутників та їхні елементи; показує елементи многокутників: кути, сторони, вершини; позначає і називає геометричні фігури буквами латинського алфавіту.
Учень/учениця: знає визначення прямокутника, квадрата; знає властивість протилежних сторін прямокутника; вимірює довжини сторін прямокутника, квадрата; будує прямокутник, квадрат на аркуші в клітинку.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.
Учень/учениця: ділить прямокутник на менші рівні квадрати та рахує їхню кількість.