Порівняння – це основа роботи з числами, адже для того, щоб визначити, яке з них більше, а яке менше, необхідно правильно їх порівняти між собою. Але поза межами світу цифр вміння правильно порівнювати обʼєкти теж є дуже важливим. Для орієнтації у навколишньому світі учень має навчитись аналізувати предмети за їхніми зовнішніми характеристиками. Для цього використовується порівняння, зокрема – за висотою. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься порівнювати між собою різні обʼєкти по висоті. Важливо памʼятати, що визначити ту чи іншу характеристику обʼєкта можна тільки у порівнянні. Ті предмети, які люди звикли вважати низькими, вони порівнюють зазвичай із самими собою, але ці обʼєкти будуть, можливо, високими, якщо їх порівняти з кількома ще нижчими предметами. На екрані перед учнем міститься малюнок. Він деталізований, яскравий та якісно виконаний. На ньому зображено кілька різних обʼєктів живої природи. Серед них учень має вибрати та виділити той, який є найнижчим чи найвижчим – в залежності від етапу завдання предмет пошуку змінюється. Коли учень виділяє обʼєкт, який на його думку відповідає заданому критерію, то проходить на новий етап, де буде інша ілюстрація.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: використовує додавання та віднімання в межах 100 для вирішення завдань на вимірювання довжини предметів; записує рівність із невідомим елементом, яка демонструє задачу.