Коли учень вже зрозумів, що таке вершини та ребра у тривимірній фігурі, як вони розташовані та як взаємодіють між собою у побудові цієї фігури, треба зробити наступний крок і навчитись працювати з ними. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься роботи саме це. На екрані перед учнем міститься зображення цілого ряду обʼємних фігур. Учень має порівняти їх між собою і прийти до висновку, де ребер та вершин найменше, а де – найбільше. В залежності від завдання, яке сформульовано над малюнком, учню треба знайти та виділити фігуру, яка відрізняється серед інших у цьому сенсі. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де на екрані будуть інші тривимірні фігури. Учень має памʼятати, що рахувати треба всі ребра та вершини, в тому числі і ті, які складаються переважно з умовно невидимих сторін. Важливо, що ця вправа допомагає учню краще зрозуміти обʼємні фігури. Наприклад, два паралелепіпеда, які відрізняються кольором та довжиною ребер. Учень сприймає їх як дві різні фігури, але, коли він порахує кількість вершин та ребер у кожній, то зрозуміє – вони належать до одного виду. Навіть якщо у відповіді на питання етапу дитина схибить, то все рівно пройде на новий рівень.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.
Учень/учениця: ділить прямокутник, круг чи квадрат на рівні частини, використовуючи 2, 3 і більше частин. При цьому використовуючи такі визначення, як половина, четвертина, третина від цілого.