Серед купюр представлені тільки гривні певного номіналу: вартістю у одну, дві, пʼять, десять, двадцять, пʼятдесят, сто, двісті і пʼятсот гривень. Відтак нема купюр номіналом у, скажімо, вісім гривень за одну банкноту. Якщо людина хоче набрати таку суму, вона може це зробити, зібравши такий набір купюр, щоб їхня загальна вартість відповідала бажаній, наприклад, одна пʼятигривнева купюра і три одногривневі. Тому дуже важливо, щоб дитина навчилась швидко працювати з банкнотами і впізнавати їх номінал за зовнішніми ознаками. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься саме у цьому. На екрані перед дитиною розташовано ряд банкнот. Їх треба розташувати, скажімо, у порядку зростання номіналу, або ж у порядку спадання – в залежності від того, що саме вказано у завданні до вправи. Коли учень переміщує купюри так, як від нього вимагають, то проходить на новий етап, де буде інший набір купюр у іншій послідовності. Виконати цю вправу досить легко, тому з кожним етапом швидкість дій дитини зростатиме, як і впевненість у роботі з грошима. Дуже важливо, щоб у майбутньому учень навчився виконувати роботу з грошима практично без уповільнень, машинально. Ця вправа допомагає розвинути такі можливості.
Учень/учениця: розуміє зміст поняття «іменоване число»; виконує дії додавання й віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання; порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси, місткості, часу; перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань.
Учень/учениця: вміє рахувати гроші, вільно орієнтуючись у всіх копійках та купюрах.